Det verkar vara mycket nu...

... Jag och Cash har i och för sig haft ett par veckors semester,
kände att vi bara behövde ta det lite lugnt :)


Men nu ska vi snart iväg på hundkurs. Vi har varit dåliga och inte gjort läxan, men det har varit så himla mycket annat nu det senaste och det har varit kaos i min tankeverksamhet så har ärligt talat inte orkat. Cash har nog tyckt att det varit skönt att bara lata sig och gått långa promenader/cykelturer. Vem vet, kanske får nytändning efter ikväll :)

Imorgon ska vi till vetrinären för en liten spruta (vaccination) sen är det helt plötsligt fullt upp i helgen. På lördag blir det ringträning vid Arken Zoo här i Karlstad och på söndag ska vi gå MH i Kil :D Ska bli superkul och tackar Elin på Hjerpvikens kennel så jättemycket för att hon tänkte på oss när dom fick en plats över!

Nu är det dags att plocka ihop köttbullarna för snart ska vi bege oss upp till Färjestad för lite träning. Hade väl eg. tänkt att ta cykeln men det ser ut att kunna bli regn när som helst och vi alla vet ju vad min lilla pinscher tycker om det! Nä, bussen får det bli och regnkappan får följa med :) Hoppas att det är bra med er allesammans, vi hörs väl "snart" igen :P



Cash sitter och spanar ut i det snöblandade regnet från 14:e våningen hemma i Uddevalla..
"Bäst att stanna inne" tänker han nog ;)


Duktiga Cash ligger och väntar på tåget :)


Min snygging <3 :)

Kram från oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0